معرفی سالن های همایش ، رویداد ،کنسرت

معرفی سالن ها برگزاری رویداد سالن های کنسرت

سالن کنسرت اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس تهران، یکی از لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین هتل‌های ایران است. هتلی 5 ستاره که با امکاناتی به‌ روز و تشریفاتی مجلل در سال 1394 در شمال غرب پایتخت و در منطقه سعادت آباد افتتاح شد. این هتل با تلفیق عناصر کلاسیک و مدرن به بنایی با یک معماری منحصربه‌فرد دست‌یافته است. هتل اسپیناس پالاس را به سبب معماری باشکوه و خیره‌کننده‌اش به‌عنوان “کاخ” می‌شناسند.

ساختمان هتل اسپیناس پالاس تهران

این کاخ عظیم و پرزرق‌وبرق با 75000 مترمربع زیربنا، علاوه بر 500 اتاق و سوییت پذیرایی و هم‌چنین رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مختلف، 15 سالن اجتماع را نیز در خود جای‌ داده است. سالن‌هایی که از آن‌ها برای برگزاری مراسم‌های مختلفی از جمله جلسات اداری، همایش، ضیافت، کارگاه آموزشی و دیگر رویدادها و مراسم‌ها استفاده می‌شود.

لیست سالن‌های هتل اسپیناس پالاس

سالن‌هایی با عنوان بزرگ، پالاس هال، پارسا، برنا، پارسه یک و پارسه دو، امیران یک و امیران دو، سالن VIP لاتون، ایوان، سالن آمفی‌تئاتر، رویال هال تهران، رویال هال یک، رویال هال دو و دیبا هال، سالن‌های بی‌نظیری هستند که انواع مراسم‌ها را با ارائه خدماتی با کیفیت و در سطح استانداردهای جهانی برگزار می‌کند. در این میان ” سالن کنسرت رویال هال هتل اسپیناس پالاس تهران “که به‌ تازگی افتتاح‌شده است، همچون الماس کوه نور در کاخ اسپیناس پالاس می‌درخشد.

لابی سالن های هتل اسپیناس پالاس

“رویال هال تهران” تالاری  اشرافی در ایران

سالن کنسرت “رویال هال” با ظرفیت 2500 نفر، بزرگ‌ترین سالن تخصصی کنسرت کشور است که در شهریور سال 1397 با برگزاری فستیوال موسیقی ققنوس به‌ صورت رسمی افتتاح شد. در همین مدت کوتاه هم اجراهای با شکوهی از تئاتر و کنسرت‌های خوانندگان مشهور ایران را به خود دیده است. به همین خاطر است که تاکنون به خبرسازترین سالن تهران تبدیل‌شده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.


این سالن که بانام سالن آمفی‌تئاتر هتل اسپیناس هم می‌شناسند، علاوه بر کنسرت برای دیگر انواع مراسم‌های بزرگ مانند سمینار و همایش‌های مهم و رسمی نیز مناسب است. این سالن که در طبقه همکف هتل قرار دارد، ویژگی‌های ساختاری و زیبایی‌های بصری‌اش بسیار چشمگیر است. طول و عرضی به وسعت 42 × 38 متر و بلندای سقفی به طول 15 متر ظاهر باشکوهی به این سالن بخشیده است که با وارد شدن از در عظیم 2 متری آن، بدون شک از دیدن این‌همه ابهت و اشرافیت مبهوت خواهید ماند. این سالن زیر نظر شرکت Studio Trebeschi ایتالیا با سیستم دیوارها و سقف‌های Knauf ساخته شده است. سالنی مسحورکننده که شما را به یاد سالن اپرای مجلل «لا اسکالا» در میلانِ ایتالیا خواهد انداخت. همچنین نورپردازی حرفه‌ای و باشکوه این سالن بر زیبایی‌اش اضافه کرده است.

آدرس

سعادت آباد – میدان بهرود – خیابان چنگیز عزتی(بلوار شقایق) – میدان ژوراسیک – خیابان هتل اسپیناس پالاس

 

سالن اریکه ایرانیان

سینما اریکه ایرانیان نام مجموعه‌ای از سالن‌های سینما و تئاتر است که در مجتمع فرهنگی-تجاری اریکه ایرانیان واقع در شهرک غرب تهران قرار دارد. این مجموعه که در سال ۱۳۷۹ تأسیس شده‌است دارای یک سالن اصلی به ظرفیت ۸۰۶ نفر و سه سالن کوچک‌تر مجهز به سیستم دالبی است.

آدرس :

شهرک غرب – بلوار فرحزادی – نبش ارغوان – مجتمع فرهنگی اریکه ایرانیان

مرکز همایش‌های برج میلاد

مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران با برخورداری از امکانات منحصر به فرد و منابع انسانی متخصص و مجرب آماده برگزاری رویدادهای فرهنگی، هنری و اجتماعی شامل: کنفرانس ها، سمینارها، همایش ها، جشنواره ها، کنسرت ها، کارگاه های آموزشی و نمایشگاه ها است. این مرکز مجهز به 10 سالن کنفرانس جنبی، فضای نمایشگاهی به مساحت600 مترمربع، استودیوی رادیویی و تلویزیونی و سالن های پذیرایی، مناسب ترین مکان برگزاری برنامه های علمی، فرهنگی و هنری در شهر تهران است.

سالن‌ها
سالن اصلی (حافظ): ۱۶۰۰ نفر
سالن کنفرانس ۱۱۰ نفره
سالن کنفرانس ۶۶ نفره
سالن کنفرانس سعدی: ۲۰۰ نفر
سالن کنفرانس رودکی: ۲۰۰ نفر
سالن کنفرانس ویژه: ۶۰ نفر

آدرس

بزرگراه چمران جنوب – خروجی حکیم غرب – خروجی بیمارستان میلاد – برج میلاد

سالن همایش‌‌های وزارت کشور

سالن وزارت کشور  یک تالار و مرکز همایش در میدان فاطمی تهران است که به وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران تعلق دارد. این تالار که در ساختمان وزارت کشور جای گرفته است دارای ظرفیت ۳۰۰۰ نفر بوده و یکی از مهم‌ترین محل‌های برگزاری کنسرت در ایران است.
این تالار در دو بخش همکف و بالکن ساخته شده است. گنجاش بخش همکف این تالار 1864 صندلی و گنجایش بالکن آن 1136 صندلی است. از این تعداد، 43 صندلی در ردیف اول سالن همکف به عنوان صندلی VIP قرار دارد.

 

آدرس

میدان فاطمی – خیابان شهید گمنام – درب اصلی سالن وزارت کشور

سالن همایش‌‌ ایرانیان

سالن ایرانیان

این مجموعه با مدیریت بخش خصوصی تبدیل به یکی از بزرگترین سالنهای همایش و کنسرت ایران گردیده است . سالنی با ظرفیت دو هزار نفر با پیشرفته ترین امکانات صدابرداری ، نورپردازی ، تصویر برداری ، LED و بک استیج با ظرفیت 40 نفر ريال ، سوییت مخصوص خواننده ، اطاق پاویون ، جایگاه CIP، جایگاه VIP ، جایگاه ویژه خبرنگاران

 

آدرس :

اتوبان شیخ فضل الله جنوب – ضلع غربی استادیوم آزادی – بعد از هتل المپیک – سالن همایش ایرانیان

تصاویر سالن سالن های همایش و رویداد

پشتیبانی و خدمات چانبی مراسم سایر خدمات

حمل و نقل

خدمات اسکان

خدمات پذیرایی

عضویت در خبرنامه و اطلاع رسانی رویداد و کنسرت
برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها ایمیل و یا شماره همراه خود را وارد نمایید .

ارسال پیام
1
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم؟